Kul!

Sitter på bussen på väg till ett dagspa för en tre timmars behandling. Ska bli så skönt!

Har så himla mycket roligt framför mig:
Nu spa.
Nästa torsdag åker vi, Jakobs pappa med fru och hennes söner med respektive till Sälen för en långhelg med skidåkning, god mat och trevligt umgänge* i en fjällstuga (*ville skriva mys, men vill inte att de som läser detta ska bli illamående). Jag fick nya vinterdojor av min man.

image

I slutet på maj åker jag och min sambo till Barcelona för festival, tapas och rödvin. Av banden så är det ungefär bara Wu-Tang Clan som jag känner igen, men skitsamma blir nog trevligt ändå. Jakob är ju turnéledare åt Alina Devecerski och syftet med resan är att de ska få lite inspiration inför kommande turné. Så då får vi, turnégängets respektiven, följa med. Inser att det nog redan då kommer vara superfint väder nere i Barcelona.
Jakob och hans mamma är i full gång med att leta biljetter och lämpliga datum för en två veckors semester i San Francisco. Jag har aldrig varit i USA och tycker det är sjukt spännande att vi ska dit. Valdemar vill också med om Jakobs kusin (som bor där) har en brandbil.

5 thoughts on “Kul!

  1. Ååå vad härligt med en massa saker att se framemot! Kul!
    Barcelona är mannen i just nu och jag åker dit med tjejerna i slutet av april, underbart!

Kommentera

