Ett steg till i rätt riktning

image

Det här presentkortet har jag sparat för att belöna mig själv med när jag nått dit jag vill i skolan. Och där är jag ju tyvärr inte ännu. Men så tänkte jag att va fan, jag måste ju få lite pepp istället och bokade in den i slutet på februari. Tre timmars behandling; massage, färgning av fransar och bryn, helkroppspeeling, ansiktsbehandling, manikyr och sminkning. Tror jag ska ha som delmål att varje dag unna mig en sak i rätt riktning mot det stora målet. Bara småsaker gör så mycket, tex som att boka in den här behandlingen, kanske ta ett bad efter Valdemars läggning, måla naglarna, lägga sig tidigt trots tvättberg eller köpa ett inredningsmagasin. Så får det bli! Blir glad bara av tanken.

2 thoughts on “Ett steg till i rätt riktning

Kommentera

