Bräcklig?

Jag känner mig väldigt bräcklig just nu.

Säger man så?
Jag är trött, gråtig, arg, irriterad, gråtig, förvirrad, rörig och gråtig.
Jag gråter alltså en hel del. Känner mig väldigt oberäknelig, vet inte hur jag ska reagera på olika saker och så gråter jag en hel del.
Har varit en jobbig vecka och det kändes som jag skulle bli knäpp.
Jag analyserar vad som hänt, händer och kommer hända i livet.
Och mitt i allt så är jag så otroligt förälskad i både min son och min sambo.
Knäppt.

Och nu sitter jag som fastklistrad framför tvn och ser på en film om en flicka som förlorar sin mamma och flyttar till sin moster.
Och så gråter jag lite mer…

4 thoughts on “Bräcklig?

  1. Ville bara skicka en kram. Känner igen mig så. Det kanske är den tiden på året. Det kanske är hormonerna. Vad vet jag. Men det är ok. Man får var så. Det har jag bestämt.
    Kram

    • Tack söta du!
      Vab i en vecka ställer till det i huvudet på en. Fick avlastning av min fina svärmor men den avbröts av öroninflammation.
      känner mig lite mer med, inte ledsen hela tiden iaf.
      Kram

  2. Känner igen mig med, vet väl hur det är att känna sig så, jag skulle nog ha använt mig av ordet skör men bräcklig funkar det med! :)

    • Skör är ordet! :)

      Ser du något mönster i det?
      Har ju börjat ta tag i mig själv och försker leta mönster i hur jag funkar. Ännu inte hittat något just där.

Kommentera

