Kunde varit en lyxig kväll

image

Jag hade tänkt mig en kväll med en kopp Loka Brunns societetsblandning (ett grönt te med Jordgubb, grädde, champagne, fläder och blåklint som serverades i spa’t och i badavdelningen på Loka Brunn) och ett varmt bad och den nya tallbarsoljan från Loka Brunn. Hade varit skönt! Dagen har dock tillbringats med illamående och en huvudvärk som bygger på mer och mer. Trodde först det var magsjukan som går på dagis men det borde brutit ut redan i såfall. Blir nog migrän av det här om det inte går tillbaka. Har fixat jour ifall jag inte kan jobba imorgon och sitter nu och tar en kopp te och samlar krafterna för att röja undan hej kom och hjälp mig-röran vi har i huset. Blir det jobb för mig imorgon så vill jag inte att barnvakterna ska sitta hela kvällen i ett sånt här skräphus.

Kommentera

